Küldetés teljesítve

Mint a beharangozónkból is kiderült, tűkön ülve vártuk a Lockinge Stakes-t, az idősebbek második európai Gr1-es futamát, ami parádésra sikeredett. Felmerülhet Önökben a kérdés, hogy miért is...
 
 
 

 A gyönyörű Ribchester és kiváló zsokéja, William Buick 
 
 
Még el sem kezdődött a futam, amikor már akadtak nehézségek az indulók számára. Frankie Dettori feltehetőleg nem volt túl boldog, amikor Galileo Gold olyannyira ideges volt, hogy nem maradt más választása, mint leszállni róla a startgép előtt, így külön vonultak be oda.
 
Rivalizálás nélkül sincs lóverseny, az első helyekért itt is komoly harcok dúltak. Míg a futam közepénél Lightning Spear szorongatta Ribchestert, ez nem akadályozta meg a négy éves nagyágyút abban, hogy közel 4 hosszal (és zsokéja letett kezeivel) győzzön, tehát a 2017-es Lockinge Stakes első helyezettje nem más, mint a nagyreményű Iffraaj utód, aki mostanra már két Gr1-es első helyezéssel büszkélkedhet. Bizonyosan ígéretes jövő áll előtte, hisz eddigi versenyein is szépen szerepelt. William Buick  duplázott a nap folyamán, Hawkbillel megnyerte a Gr3-as besorolású nyitó versenyt is, ebből következtethetünk arra, hogy nagyon jó formában van. A versenynap elején sugárzott interjúban azt is elmesélte, hogy kedvenc időtöltése a snowboardozás, és a labdarúgás. 
 
"Ideges voltam... Nagy nap a mai, és azt szerettem volna, hogy jó is legyen. Élveztem." - nyilatkozott Richard Fahey, akinek nagy dicsőséget zsebelt be a pej csoda, ki az ő idomítottja. Ha már Richard Fahey-nél tartunk, fontos megjegyeznünk, hogy igen sikeresen zárta a napját, ugyanis ő is két győzelemmel tért haza.
 
 

Fölényes győzelem 
 
 
Másodikként ért célba az előbb említett Lightning Spear, harmadik pedig Brenton Rock lett - számára már ismerős volt a terep, hiszen 2015-ben is szerencsét próbált, de akkor csúnya kudarcot vallott, ugyanis hetedikként végzett. 
 
Ennyit tehát a nagy volumenű Lockinge Stakes-ről, de nagyon közel vagyunk már a világ első számú galoppfutamához, amivel az idei esztendőben a megszokottnál is nagyobb terjedelemben foglalkozunk majd itt a Racing Portálon.
 
Fotók: www.racingpost.com
 
Facebook